onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen


Sovit länge.
För länge.
Men skönt var det :)
Slappat mest hela dagen...
Energinivå noll.

Tills det var dags att besöka nya lyan.
Mäta lite.
Tänka lite.
Planera massa!
Det kommer bli så himla bra!

Måste ut på loppisrunda!
Det suger i loppistarmen som aldrig förr.
Jag vill måla och göra om.
Köpa nya möbler
och gamla, fast nya för mig.
Jag vill ha nytt porslin.
Fina glasskålar.
Filtar, kuddar och en stor gosig läsfåtölj

Jag längtar så!

Självklart surfar jag på inredningssidor som aldrig förr...och här är första bildbomben:
(alla grejer är från inreda.com)


För organisering...min nya hobby ;)
Fylla balkongen med papperslyktor...ja!
Finaste plåtburkarna med griffel för egen skrift.
Älska muggar!!
Sötaste blomlådan!!
Massageljus, vill ha vid sängen :)







 Alla texterna är tavlor och jag är helt kär i varenda en!! Vill ha dom allihop!! :)
 ♥♥














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar