onsdag 2 maj 2012

Craaaazy!!

Solen skiner och hela landet har fått hybris.
Det ska pressas och brännas till det yttersta.
Halva stan ser ut som nykokta kräftor.
Och när det pressats klart, då grillar vi...och grillar lite till.

Och självklart så skriver vi om det på facebook.
"Si och så många minuter i solen, nu grill"

Ja, jag tycker att det är supermys när solen skiner.
Och ja, det är gott med grillat.
Men hallå, folk beter sig som om det vore första och sista gången de såg solen.
Sommaren har ju inte ens börjat...det är vår :)
2:a maj liksom...
Det kommer komma bakslag, men det kommer också komma sol igen.
Jag blir brun sen...
När jag orkar, hinner och vill bränna mig.

Jag njuter mest av ljuset.
Det är ljust när man åker till jobbet, och när man slutar så känns det som om dagen är hur lång som helst :)
Energi.
Det är precis vad det är.
Hela luften är full av energi.
Jag älskart'
och går och köper mig en B.U.S-lotion :)


Whoopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar