torsdag 26 januari 2012

Tips numbero uno.

Hihi. Det här är så spännande.
Min första dag som egenutnämnd coach.
Jag vill tacka mamma och pappa och...
Njae.
Tips var det :)

Dagens tips är:
*trumvirvel*

Ostchips!
Jag är sån som älskar att ha nån att snaska på när jag tittar på tv och för herrans namn, blomkål och dipp tröttnar man på efter vecka ett liksom.
Jag vill att det ska vara knaprigt, krispigt och salt.
Som chips :)
Av ost.

Ta en smakrik ost, eller om du som jag inte riktigt klarar starka ostar, ta en mildare och krydda.
Skiva skivor och lägg på bakplåtspapper, ju tjockare skivor, desto segare chips.
Har du nu en mild ost så krydda den lite med typ vitlökspulver, lökpulver, chilipulver...ja, vad du nu tycker om.
Ställ in plåten i ugnen på ca 200 grader tills osten smält och börjar få fin färg.
Ta ut och låt svalna.
Häll upp i skål, ät och njut.
Chipslovers, this one is for you! :)

Good luck! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar