fredag 27 januari 2012

Sugisugsug.

Jag kan inte sova.
Kan verkligen INTE sova.
Det här är ju löjligt.
Jag gick fan upp vid halv åtta imorse...för att vända tillbaka dygnet.
(och för att äta hotellfrukost)
Men nepp, här ligger jag som ett annat mongo och undrar var fan min sömn är.

Under tiden jag letar efter sömnen så letar jag även efter citat, talesätt och liknande som jag gillar.

Bjuder väl på några godbitar:

  • Some people are like clouds. When they disappear, it's a brighter day.
  • Before you ask someone why they hate you, ask yourself why you even care.
  • You can't expect to hit the jackpot if you don't put a few nickels in the machine.

  • A real man gives up one night stands for a woman he can't stand one night without.
  • You don't have to like me. I'm not a Facebook status.
  • "Blott de tama fåglarna känner en längtan. De vilda flyger"
  • "Bara två saker är oändliga: universum och den mänskliga dårskapen.
    Fast det första tvivlar jag på."
    - A. Einstein 
  • "Gå fort och le mycket, så märker ingen att du är ful..."


    Natti natt kära vänner.Hoppas jag.

1 kommentar: