lördag 14 januari 2012

Höger eller vänster.

Alltså gud, jag vet inte vilken fot jag ska stå på.
Igår fick jag reda på att jag inte har nåt jobb på måndag.
Det kan vara tillfälligt, det kan vara i två månader.
I vilket fall som helst så vill de ha mig tillbaka när produktionen går upp igen, vilket såklart känns bra.
Även om det suger att vara utan jobb.
Jag är inte ledsen för det..
Nope.
Jag är ju typ världens gladaste människa nu för tiden.
Inte mycket som drar ner mig.
O är jag på väg ner.
Så vet jag precis vilka som drar upp mig igen.

O idag då...idag, lördag.
Ska jag tatuera mig!!
Om drygt 4 timmar drar vi igång.
O jag är så exhalterad!!
Gahhhh!
Ska ta o gå ut o gå en sväng för att göra mig av med lite energi.
Är ju dessutom underbart väder ute :)

By the way. Hur speciell känner man sig på en vänlista med 1300 andra människor...
Nae, det blir nog ingen vänförfrågan där...får komma på nåt annat sätt :)

Whoop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar