söndag 29 januari 2012

Forever trust in who you are.

Herregud, vilken kväll.
Satan så mycket folk.
Trångt, svettigt, klibbigt.
Just the way I like it ;)

Förfesten sköttes av mig och lillasyster.
Och innehöll mig, lillasyster, sjukt bra musik, galna sms och alkohol såklart.
Lätt en av de roligaste förfesterna på länge :)
Parkhallen, galet lång kö in, galet mycket folk i garderoben, ännu mer folk i baren.
Tur att jag är så himla bra på att tränga mig.

Dansgolvet, trångt, svettigt, hoppande, dansande, kända ansikten, mindre kända ansikten, arga miner, glada miner, hånglande, trampa på tårna. Men ack så kul :)

Trängseln var lika enorm när vi skulle ut...väntade ändå in i det sista innan vi gav oss in i garderobsstöket.

Hemma sent, roliga sms :)

Somnade som en stock, vaknade med huvudvärk, tänkte...nu ska jag inte festa mer förrän jag ska till Lkpg. Det höll ungefär två timmar, tills rykten började gå att det blir bowling på fredag. Whoop!

Har haft en bra söndag, mycket bra rent ut av.
Möblerat om hemma. Love it! Nu vill jag aldrig flytta :)

Har tänkt mycket på min fina Lena idag. Så mycket den tjejen gör för mig genom att bara finnas till. Massa massa positiv energi i hela kroppen :)
Love u honey! ♥

Nu ska jag äta, och fila på nästa lchf-inlägg. Det borde dyka upp snart :)

Ska vi göra nåt äckligt baby?

Puss!

1 kommentar: