söndag 15 januari 2012

Listan nr 1

Varför det är sååååå mycket bättre att vara singel än att ha en partner.

-Jag kan gå runt och vara precis hur ful, illaluktande och hårig som helst utan att nån klagar.
-Jag kan ta upp all plats i sängen och det blir ingen svettig klibbig trängsel.
-Jag kan äta precis vad jag vill och när jag vill, inget tjabb om måltider.
-Jag kan lägga all pengar på Yankee ljus och förstå det underbara i att leva på nudlar resten av månaden.
-Jag kan rapa, fisa och andra äckliga saker utan att nån påpekar att det är okvinnligt.
-Innan jag har hittat en karl så kan jag tatuera mig massa...för ingen säger STOPP! ;)
-Jag kan bli sketfull och ligga med vem jag vill... (oops)
-Jag behöver typ aldrig städa (även om jag gör det ändå)
-Jag kan ligga bakis i min skitiga lägenhet, och ingen behöver bry sig....

Alltså, nu börjar det låta som om jag är ganska bitter och så är inte fallet. Jag mår himla bra :)
Jag tänkte att det här lixom kunde vara en pepplista för alla singlar där ute, att man faktiskt har det ganska bra själv.
Men det låter mest som om jag ligger hemma i en skitig lägenhet och rapar, fiser, luktar illa. Blir full, tjock, söndertatuerad och knu**ar runt.
Hmm...kanske inte var en så bra idé ändå...
Äsch!
Jag bjuder på den.
För det är ju faktiskt så.
Ibland är det ganska skönt att vara själv ;)
Även om jag bara tycks välja de äckliga bitarna..
Påminn mig gärna om lite fräschare saker...please :)
Haha!
Snart kommer en bild på tatueringen förresten.
Svårt att ta en på sig själv, men jag löser det...snart :)

Glad i choklad och långa bad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar