söndag 22 januari 2012

Hakuna Matata!

Whoop whoop!
Här är jag.
Efter min lilla svacka igår är jag på topp igen.
Min lördagskväll bestod av loungefixning på Babar, bästa nånsin.
Thaikäk med Chrille och David.
Förfest med Emil och sen ett besök på Babar...för att inspektera den fina loungen.

Precis en sån kväll jag behövde.
Kul sällskap.
God mat.
Salongsberusning.
Massa skratt.
...och såklart en massa bra musik.

Idag har jag titta på Californication större delen av dagen.
Man kan inte låta bli att älska Hank Moody, fast mest hans dotter Becca.
Vid fem blev det hockey med bästa pojkarna och flickorna ♥
Nu sitter jag och väntar på att få hem ett gäng filmer (eller två)
Sen bär det av till lillasyster för en sista filmflötarkväll innan hårdbantningen drar igång.

Imorgon ska det även fixas lite papper till a-kassan och annat smått och gott.
Hääärliga måndag! :)

Puss och gos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar