onsdag 18 januari 2012

Helosan!

Hejsan hallå Josselovers.
Arbetslös och allt, men jag har aldrig varit så här upptagen.
Händer grejer hela tiden.
Alltså, allt som gör att man slipper städa, tvätta och ringa viktiga samtal.
Idag har jag lekt sjuktaxi, mentalt stöd vid besiktning, fått hem min nya telefon, varit på fikadejt och ja...sen var dagen slut och här sitter jag och kör mjaaaasik rätt in i hjärnsystemet.
Imorgon ska jag sooova länge och ringa alla viktiga samtal som jag inte har ringt idag.
Sen ska jag nog leka lite till med min telefon, och gå på hockey :)

Förresten så kliar min tatuering helt vansinnigt nu.
Jag kanske överdriver liiite.
Men all klåda är ett störande moment.
Speciellt när man vet att man inte får klia.
Helosan är min bästa vän.
Förutom att alla mina tröjor blir alldeles geggiga o äckliga i vänsterärmen :/
Myyycket tvätt blir det.
Men åh så värt det!

Ska väl försöka sova nu kanske.
Mätt efter att typ ha ätit upp André's och André's chips.
Mums! :)

Jo just det. Igår var jag och Emil på bio. ÄNTLIGEN!
Jag som har tjatat om att gå på bio i typ 6 månader.
Tack Emil.
Bra film var det också förresten.
Hamilton.
Han är bra snygg den däringa Persbrandt.
Trots ålder och chipstuttar.
Jo då :)



1 kommentar:

  1. Prova bephanten.. tyckte inte att den kladdade så mycket.. + att den är jäävligt dryg.. mycket bra va den.. puss på dig bästaste
    //Lena

    SvaraRadera