torsdag 26 januari 2012

Dagen D

Idag är det den 26 januari.
Dagen då det är dags för nåt nytt.
En ny händelse i min lilla blogg.
En ny kategori kommer se dagens ljus.
Jag tror jag kommer kalla den "Tips från coachen"
Och den kommer i det stora hela handla om just hälsotips.
Till största delen om LCHF faktiskt.
Men lite annat smått och gott kommer säkert dyka upp as we go.

Jag har en del vänner som är nyfikna på dieter, träning, stresshantering och liknande.
Så jag tänkte att detta nog är det lättaste sättet att sprida alla små tips och trix jag har samlat på mig genom mina år som kostnörd, och genom intensivt pluggande.
Självklart är det mer än välkommet att ställa frågor, och jag ska svara på dom i den mån jag kan.

Jag insåg även precis att om inte en endast själ är intresserad av mina superbriljanta idéer så har jag ju åtminstone skrivit ner dom och har dom sparade för min egen skull... Win win helt enkelt :)
My god vad bra det kommer bli! :)

Nu ska jag bara komma på hur man gör kategorier också :)

1 kommentar:

  1. Weeeii !!!

    hehe mmm godis är bajs *försäker intala mig det iaf*
    Men jag har lyckats undvika fällorna än :)

    Puss

    SvaraRadera