lördag 8 oktober 2011

Skrik o panik!

Ok, jag har en panikatack.
Jag mår inte så bra just nu.
Känner mig lite skakis,
lite kallsvettig,
lite illamående...fast ändå inte.

Direkt blir min psychofobi det enda som existerar.
"Jag kommer säkert bli magsjuk"
Livrädd!
Jag orkar inte!
Jag måste få hjälp för det här.

Fast jag vet mycket väl att jag brukar må så här när jag somnar en stund på eftermiddagen.
Fast jag vet att jag hade en galen huvudvärk förut o att kroppen kan bli lite matt när huvudvärken släpper.
Fast jag vet att jag likagärna skulle kunna vara hungrig med lågt blodsocker.

Hjärnan är inte rationell när det gäller fobier.
Är man livrädd för något så är det ALLTID det största hotet.
Jag är livrädd för att kräkas...
Alltså så är det det första min hjärna relaterar till när inte allt är som det ska.

Fy fan för det här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar