onsdag 5 oktober 2011

Man vet att man är på god väg att bli en man när...

...man konstant har svarta sorgkanter under naglarna.
...man spenderar lunchrasten med att diskutera bäver (hängmörad, hårig osv)...
...o fikarasten med att diskutera diverse sportresultat.
...man har svarta fläckar på väggen i duschen efter oljiga armar.
...man spenderar mer tid i arbetsbyxor än i "vardagskläder"
...man får hänga med grabbarna på lagfest fast man inte spelar i laget, o inte ens har legat med nån av dom som gör det.
...man, även att man spenderar 9 timmar per dag med enbart män...o borde vilja se bra ut rent logiskt, inte känner nåt behov av att dölja jättefinnen Allan som flyttade in i pannan under natten.


Jag börjar bli rädd för att mina bröst sakta men säkert förvandlas till chipstuttar, det där enda skäggstrået i mitt ärr på hakan som jag nopprar bort en gång i månaden förökar sig o blir en skog, klitoris blir en liten penis och min ljusa röst blir ett minne blott.
Men kul har jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar