onsdag 26 oktober 2011

Bitterf****n är död.

Tillbaka är gamla vanliga Josse, med en del ont i magen.
Alltså är allt som det ska :)

Jag tror att det är shoppingtarmen som suger.
Så att om jag bara går o bränner lite pengar på cheap mondays rea så kommer jag må så himla mycket bättre.
Drar helt enkelt med mig bästa Micke dit, o så hoppas vi på att det finns nåt kul att shoppa :)

Laddar psyket för en dubbelhelg o så...
På fredag ska vi visst till Parkhallen.
O på lördag har kusin Daniel 30-årsgalaj.
Kan bli kul
Trött på söndag :)
Bakis på måndag ;)
Men det får det vara värt.

Vill dela med mig av en text, som är så himla bra. O som jag självklart stulit på fejjan :)

"What we learned as children, that one plus one equals two, we know to be false. One plus one equals one. We even have a word for when you, plus another, equals one. That word is love."

Så himlans bra :D
Lovesick som man är...

För övrigt har jag inte mycket att dela med mig av...än.
Har varit en bra dag på jobbet, produktiv o så.
Idag är sista matlådedagen...älskar sånt :)

Nöjd tjej säger hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar