måndag 31 oktober 2011

Smattacka!!

Så nöjd var jag över att gå o lägga mig tidigt, lixom 7 o en halv timme kvar tills väckarklockan ringer.
Då kommer huvudvärken och illamåendet.
Dumheter!
Tog mig en ipren, så nu är jag i väntans tider.

Personligen så känner jag att det har varit mycket negativa ord från mig den senaste tiden.
O jag är inte helt nöjd med detta fenomen.
Jag är faktiskt inte så neggo som jag låter.
För det mesta är jag ganska glad.
Men det blir ju lixom så att det här är ett ställe där man får ur sig en massa saker, o då kan det ibland låta värre än vad det egentligen är.

Så för att muntra upp denna svarta blogg med lite colours...happiness så kör vi optmistrace.

Jag ska shoppa imorgon...Ikea, kläder, skor..name ite. Pengarna ska rulla!
På torsdag blir det nya doftljus med mammsen o Jacque.
Maskeradfest i helgen verkar det som, o jag vet vad jag ska vara!
Jobbet är kul än, o nu går det uppåt...håll tummarna för långjobb!
En fjäril eller två har letat sig in i kroppen min, o även om den lika mycket kan göra en dag dålig, så gör den de flesta dagar himla bra.
Mina vänner är bäst, känner mig så otroligt trygg i mina relationer, det är en underbar känsla!

Det borde väl räcka för den här gången...
Nu kan jag vara lite negativ igen...hehe.
Ne, för nu ska jag banne mig sova.
O INTE drömma om ormar inatt :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar