tisdag 11 oktober 2011

Woop woop!

Idag hade jag tänkt göra ett riktigt inlägg.
Inte bara nån sån där liten notis som det blivit många av på sistone.

Jo, ni förstår att jag har fått förlängt på jobbet...igen.
Två veckor åt gången...pissigt!
Men jag ska vara glad, för den här gången fick 11 stycken gå o jag var en av få som fick stanna.
O nu ska vi dessutom börja jobba humana tider igen.
06.30 - 16.00
Så nu kommer jag kunna vara social igen på kvällarna.
Kommer kunna träffa vänner.
Hänga med i vad som händer på tv.
Men framför allt...
Slippa väckarklockan klockan 04.15! :D

O imorgon är det onsdag...
Snart helg.
På fredag kommer Lisa!
O på lördag är det fest :)

Festen är det enda jag tänker på just nu.
Jag är så taggad.
Men samtidigt livrädd.
Herregud, det är ju min 30-årsfest.
Som en begravning för ungdomen.
Svart klädsel it is!

Hade visst inte så mycket att berätta.
Det mesta flyter på som vanligt.

Nu blir det kyckling.
O sen sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar