lördag 7 januari 2012

The ugly truth part two.

Josephine, "the true story" continues:

I min bil kan jag vara vad som helst...rockstjärna, rallyförare, medverkande i en musikvideo, ser du mig göra konstiga miner och gester i bilen så är det antagligen bara för att jag är bakgrundsdansare i nån av Avicii's låtar.
Jag är en jävel på att lära mig låttexter, men titlarna på låtarna kan jag sällan.
När jag var liten ville jag äta isterdej och dricka toppatatta.
Ibland när jag tittar mig i spegeln så tycker jag att jag är snygg (men säg för fan inte det till nån, de kan ju tro att jag är dryg)
Idag fick jag parkeringsböter.
Sport är inte mig grej över huvudtaget, men jag älskar hockey.
Jag har 36 av Stephen King's böcker, men vill ha allihopa.
Jag är sjukt bra på att klippa håret på mig själv.
Idag har jag tv:n på för första gången sen Emil var här o skulle titta på tv för en herrans massa veckor sen.
På lördag ska jag tatuera mig, för tredje gången i mitt liv.
Jag vill pierca mig.
Är beroende av grönsaker och kan få panik om jag inte har åtminstone gurka och tomater hemma.
Är du min vän så kan du räkna med ett helhjärtat stöd, alltid. Jag kommer försvara dig i vått och torrt.
Jag älskar Volbeat.
...och hatar Katy Perry.
Jag är sjuk, men vågar inte sjukanmäla mig.
O nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar