tisdag 31 januari 2012

Peppa!!

Uppe med tuppen, slänga i sig en kopp kaffe.
Ut i kylan till den underbara arbetsförmedlingen.
Sitta i en och en halv timme och lyssna på hur deras hemsida ser ut (no news there),
hur arbetsmarknaden såg ut på 90-talet (föga intressant), och få reda på att det antagligen kommer se ut så här för oss fram till mars/april (yeyyy!!)
Hem igen...ringa viktiga samtal...och sen?
Klockan är alltså halv elva.
Jag har sovit typ 2 oroliga timmar inatt.
Har inget att göra förrän vid 18, då jag har en massagekund.
Skulle kunna lägga mig och sova...hmm...skönt.
Men jag skulle också kunna hålla mig vaken och kanske kunna sova inatt.
Så. Vet ni vad man gör då?
Då sitter man och filar på sin lilla affärsidé.
Jag är så galet pepp på att skaffa mig en f-skattesedel nu och börja sälja mina tjänster på "riktigt"
Att få jobba med det jag brinner för.
Hälsa.
Så underbart!
Så nu behöver jag förslag på vad jag kan döpa min lilla firma till.
Och jag ska under tiden filura på exakt vilka tjänster det är jag vill ha.
Om jag ska ha en speciell nisch liksom.

Superpepp!

2 kommentarer:

  1. Josefina- massage och hälsa??

    puss håller tummarna för dig
    /L

    SvaraRadera
  2. *Stay in peace
    *Feel good inc
    *Korres Massage ;)
    *Starshine

    Nått bra kommer du säkert på :)
    Spännande att starta eget !!
    KOmmer gå jätte bra

    puss

    SvaraRadera