lördag 3 november 2012

Lördagmorgon

Varje fredag tänker jag: Åh vad jag ska sova länge imorgon! Så himla skönt :D

Varje lördagmorgon vaknar jag halv åtta och är utsövd. Sovmorgnar är ett minne blott.

Så...nu fyller jag på med kaffe och tar storstäd så jag kan lämna lägenheten med gott samvete för lite badtunna och tjejmys ikväll. Halloween står på schemat :)
Vi har nog tappat det där med att klä ut oss för några år sen, men finns det en anledning att samla gänget och fira till det lite så tar vi den! :)
Kommer bli en tillräckligt, det känner jag i lilltån :)

Om tre veckor är jag med bästa tjejerna i gbg! Gud vad jag saknar dom! Oj vad vi kommer fira! ;)

Nu får jag solen i ögonen och inser att fönstren måste putsas...ignorerar det och fortsätter sippa kaffe :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar