torsdag 20 december 2012

Torsdag natt

...och här sitter jag med mitt illamående. Jag är arg, så jävla arg och ledsen. Varför?! Varför ska jag behöva må som en kasse skit?
Varför kan jag inte få en hel natt med sömn? En hel dag med måltider. En endaste liten timme utan ångest?

Om jag ändå visste vad det beror på. Är det hormoner? Pms/mens/p-piller? Är det fel på magen? Magkatarr? Är det psykiskt? Bara för att jag är så livrädd för illamående?

Ge mig ett svar! Ge mig ett botemedel! Ge mig ett liv...

Helst vill jag låsa in mig (med Malin) och sitta där med min ångest...så att den inte drabbar nån. Så att jag slipper förklara, slipper se folks oförstående blickar och höra deras kräkhistorier. För tydligen ska folk alltid dra sina värsta historier när de hör talas om hur jag är...spännande...

Nog med tjurighet för den här gången. Ska skriva nåt glatt strax...jag lovar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar