torsdag 20 december 2012

Torsdag natt 2

Det är nu jag ska skriva nåt positivt alltså.
Jag har massa glada saker i mitt liv.
Malin är en. Den största.
Hennes blotta närvaro gör mig lugn.
Trygg, ja...med henne är jag trygg. Jag behöver inte låtsas, inte spela nåt spel.
Hon är min själsfrände <3

Jag är glad för att det snart är jul, snart nytt år. Jag vill att det kommande året ska vara fullt av förändringar. Jag ska undersöka min mage ordentligt, jag ska börja i kbt för min kräkfobi och jag vill hitta en trygg punkt i mitt liv. 2013...mitt år? Hope so!

Jag är glad för att jag har tv-internet-dator såna här nätter (ja, nu kom det upp igen...det liksom genomsyrar min vardag) ;)

Jag är ooootroligt glad att jag snart är ledig i 11 dagar :)

Titt på den...jag är lite lycklig också. Men lycka skriver jag sällan om. Det är när jag mår dåligt som jag behöver skriva av mig. Vill man läsa mitt gnäll så får man det, annars låter man bli :)
...och eftersom jag just nu inte har nån man att klaga på, vänner och familj som är underbara och allt sånt, så gnäller jag på min hälsa. Logiskt.

Så...tack för mig. Nu ska jag sitta här några timmar och försöka undvika att spy. Grattis till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar