onsdag 15 juni 2011

Dead woman walking...






















Herregud! Jag hade glömt bort hur det var att jobba på industri...
Har man dessutom inte jobbat alls på drygt två år så har man mesat tills sig ganska ordentligt i kroppen.
Jag har ont överallt (träningsvärk), jag är trött som en gnu och jag har kolsvarta naglar som jag inte får rena.

O nu säger jag inte det här för att gnälla...verkligen inte.
Det är skönt att jobba.
Det är kul att få gå en hel dag med karlar som pratar skitränder i toan o svettas o är lika skitiga som jag (förutom Emil o Palle då...grisar...).
Det är ganska mycket skillnad mot hela spa-dealen, och efter att ha matats med sånt i två år är det ganska underbart att slippa tänka på det en stund.

Jag mår bra, mycket bra :)
Nu går jag o lägger mig...
Efter lite blåbär o grädde :)

P.S  En läsvärd blogg... Kristian, medlem i Sugarplum Fairy som lider av magsäckscancer. Hemskt!
http://ikroppenmin.blogspot.com/
Sorgligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar