onsdag 1 juni 2011

The end is not here...

....it's just a new beginning.

Sovit länge.
Skönt!
Puben igår...
Ganska kul, hoppas på mer röj ikväll :)

För er som undrar så gick opponeringen bra, bättre än förväntat.
Jag fick inte mycket att ändra på min uppsats. Och mitt opponerande var han nöjd med.
Så nu håller vi tummarna för ett VG, men det borde väl inte vara så svårt? ;)
För att stå fast vid att jag tänker säga när jag är bra så är jag sjukt stolt över mig själv som har fixat det här, med bravur...sådeså :)

Idag är det helt enkelt en helt pluggfri dag. Skolan är över, inga kurser kvar.
Galet konstigt!
Men tyvärr får jag ju inte ligga o slappa i solen för det (kanske gör det en liten stund).
Nu ska lägenheten packas o framför allt städas.
På fredag är det dags. Efter kyrkan runt 15.00 ska vi bara kunna sätta oss i bilen o dra. Så runt 18-19.00 på fredag kväll checkar jag in på Säbyvägen 3b.

Vill bara tala om att jag är glad för mina klasskamrater Frida, Haifa och Lisa som alla har fått jobb på fina SPA-anläggningar. Frida på ett lyx-kryssningsfartyg, Haifa på Yasuragi Hasseludden i Sthlm o Lisa på Arken i Gbg. Lätt det bästa spa-klassen :)
Har ju såklart en hel hög till med klasskamrater, men jag vet inte vad alla ska göra...
Mariefred, Smögen, Linköping är några av ställena jag har koll på...tror jag.
Men jag vet att jag ska hem...
O som sagt, det här är inte slutet...det är början på nåt nytt :)


O...jag måste nog ta mig en tur runt hyttan o ta kort tror jag, inte på folk utan på gator, hus o sånt jag vill minnas :)

Typ skolan
















Och Gästgiveriet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar