tisdag 31 maj 2011

Goooood morgon god morgon.

Här sitter jag o har det bra.
Ska väl strax möla i mig två ägg med majonnäs, same as always.

Opponering har jag idag.
Det innebär att jag ska sitta med min uppsats mittemot en klasskompis som har läst den vääääldigt noga.
Sen ska hon börja ifrågasätta uppsatsen, o då ska jag försvara det jag skrivit.
Jo, för att få en massa kritik uppslängt i ansiktet is my favourite thing så här på morgonkvisten...

Fast, å andra sidan så får jag göra samma sak sen på en annan uppsats, då är det min tur att ifrågasätta :D

Sista dagen i skolan alltså...
Crazy I say!
O sorgligt :(

Men!! Idag hämtar mamma o Jeffe nycklarna till min lägenhet i stan.
O senare idag åker första lasset med saker dit...så nu ni.
Nu börjar det hända grejer...
Josse flyttar in :)

Öhh...som sagt, mycket blandade känslor här uppe just nu. Knas.

Nehe...ägg var det ja :)

See you later alligator.

1 kommentar:

  1. Hoppas opponeringen gick bra, haft 2 själv nu i våras,.. inte alls kul.

    Fan va nice att du flyttar snart. närmare mig =D

    SvaraRadera