fredag 13 maj 2011

Loppis o så

Idag har jag inte pluggat nåt alls, inte ett enda ord har jag läst om det jag borde...o det har varit så skööönt!
Istället har jag tjänat en slant på att sälja mina prylar på en spontanloppis.
Ska tillbaka imorgon en sväng o se om jag kan bli av med det sista, hoppas på det.
Lite mindre med sig hem, lite mer pengar i kassan, lite paus från ångestuppsatsen :)

Börjar synas ganska mycket i lägenheten nu att en flytt närmar sig med stormsteg o jag gillart'.
För det mesta iaf...
Det är ju lite ledsamt med såklart.
Men det vill jag inte tänka på.

Istället får ni nu här en låt som jag ofta hör på radio.
(eftersom jag dock aldrig lyssnar på nåt annat än spotify, grooveshark o youtube så gissar jag att jag skulle höra den här ofta OM jag lyssnade på radio)





O redan börjar jag tröttna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar