måndag 2 maj 2011

Happy person.

Dagen idag började med en kursintroduktion.
Den sista...allra sista.
Knasigt.

I vilket fall som helst så har jag varit lite nervös för den här kursen, för jag hatar...verkligen hatar att skriva grupparbeten. Jag jobbar bäst själv, kontrollfreak som jag är.
Så just pga detta har jag tidigare lämnat in önskemål om att få skriva i min ensamhet.
Det har rynkats på näsor o bildats veck i pannor för egentligen måste man ju skriva två o två. O jag har fortsatt blinka med mina bästa fjäskögon och förklarat exakt hur det ligger till, att jag verkligen inte kan skriva med nån annan...det är ju ändå mitt betyg det handlar om.

Idag fick jag besked. Efter en halvtimmes otroligt jobbig väntan med panikångest och kallsvettiga händer säger läraren: "Ok Josse, jag köper det...du får skriva själv"

!!Woho!!
Jag blev så glad! O en stor bautasten föll från mitt bröst.
Den som känner mig vet att jag är duktig på att älta frågor, analysera om o om igen. O det är precis vad jag gjort i den här frågan så nu, när den stora stenen lämnades kvar i klassrum K215 så ska jag njuta, slappna av o bara vara. Jag ska sova gott i natt och imorgon ska jag börja söka artiklar.
För nu är jag pepp! Ser fram mot att börja skriva :D

Nu bryr jag mig inte ens (nästan iaf) om att jag får tillbaka statistiktentan imorgon o att det kanske blir omtenta ;)

1 kommentar:

  1. Oh ja det kommer jag minsann göra, ska köpa mig en racer bil ;)

    Fan va gött att du fick skriva själv.. hatar med grupparbeten, jag hamnade med en sist som inte gjorde nått så jag gjorde allt, sen på redovisningsdagen så var ju självklart personen "sjuk" med så där stod jag helt själv....

    SvaraRadera