torsdag 26 maj 2011

I'm back!!

Hej världen!
Jag är tillbaka :)
Jag är klar med uppsatsen...iaf den jobbiga biten.
Jag ska upp på opponering på tisdag och försvara mitt arbete, men det ska väl inte vara så svårt. Prata är jag ju bra på ;)

Men nu tänker jag ta mig en dusch (önskar att jag kunde skriva långdusch, men det funkar ju tyvärr inte i den här lägenheten) Dock är en dusch alltid en dusch o jag tänker njuta så gott jag kan :)

Sen tror jag att det blir en sväng till tjejorna ikväll, det var visst grillning på g. Egentligen tror jag inte att jag orkar, men jag behöver verkligen nånting som tar skrivandet ur skallen på mig nu.

Förstår ni innebörden av det här (jag insåg det nämligen precis själv)?
Jag är klar! Jag är klar med mina två år i Grythyttan.
Jag har precis skrivit klart min sista uppgift som student här och nu är det snart över.
Herregud!
Nu känns det konstigt.
Bäst att jag tar den där duschen...

Ses i Tranås om en vecka hörrni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar