söndag 1 maj 2011

En låt som får mig att somna.

Jag önskar att jag hade en sån låt. Har så himla svårt att somna ibland att jag funderar på att dra en klubba i huvudet för att få sova den natten. Jag somnar allra lättast till en ljudbok :)

Men det finns låtar jag blir lugn av, som jag kan koppla av till.
Hela Dire Straits - Brothers in arms har många gånger ljudat i mina öron och jag älskar varenda ton.
Johnossi - Mavericks hjälpte mig att hålla mig lugn när jag skulle sluta röka.
Under hela min utbildning har jag kört med Enya vid alla behandlingar, har ingen aning om vad mina gäster har tyckt om det men det har gjort mig lugn och till en bra Spa-konsulent.
Att välja en låt som har gått på repeat mer än nån annan är svårt...så jag väljer två.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar