lördag 14 maj 2011

Ne, jag är inte bitter...

Idag är det lördag.
Lördag betyder fest.
Och idag råkar det även vara så att en herrklubb har bestämt sig för att ha en fest i byn.
Detta i sin tur betyder att vi kommer ha ungefär 50-60 karlar på puben ikväll.
Eftersom vi i vanliga fall inte har så gott om män här så är många tjejer (och killar) lite till sig just ikväll.

Så även jag...killar lixom! :)

Men vet ni vad min lilla kropp, närmare bestämt mitt tjejområde bestämmer sig för då?
Jo...då fixar vi lite mens...
Ska då tillägga att jag inte har haft nån mens på över ett år eftersom jag har använt mig av p-spruta.
Slutade med sprutan i oktober och har sedan dess gått o väntat på att fenomenet ska dyka upp.
O SÅ KOMMER DEN IDAG!!! AV ALLA DAGAR!!!

(inte för att jag ska ragga eller så, men att veta att man har möjligheten är ju alltid trevligt)
Jag är dömd till ett liv i celibat!

Tack o adjö.

1 kommentar:

  1. Oj shit tog det så lång till för dig att få tillbaka den?!
    min kom månaden efter, om det sen beror på att jag övergick till p-piller med engång vet jag inte.

    Men stackare att den verkligen va tvungen att komma till helgen... hoppas du hade skoj iaf.

    puss

    SvaraRadera