fredag 6 maj 2011

Jasså..

Fredag...
Tydligen så är det många (på facebook) som äääälskar fredagar.
Det är ju helg o allt.
Jag tror att jag har tappat allt det där.
För mig som student så existerar inte helger, jag går på fest på onsdagar o pluggar på lördagar.
Det har blivit fel nånstans.
Det är lite det jag längtar efter nu...ett sommarjobb som man går till ett visst antal timmar varje dag, o när man går därifrån så är man ledig. Man behöver inte skriva PM eller plugga till nån tenta.
Fast samtidigt älskar jag studentlivet.
Jag älskar att styra över mig själv.
Att få bestämma när o hur jag vill göra saker...

Fast idag är det inge kul alls.
Jag har tydligen glömt bort att äta sen frukosten, liiite gnällig.
Arbetet står still, verkligen.
Hjärnan sa: Nu vill inte jag läsa mer om stress, parasympatiska och sympatiska nervsystemen, jag strejkar!!
Så...jag får väl helt enkelt se mig besegrad o ta mig nåt att äta. Sen kanske man skulle testa på det där med fredagsmys som jag hört så mycket om... Plugga mer imorgon helt enkelt.
Typ 18 timmar helg...spännande :)

O vet ni...
Jag är kärlekskrank!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar