söndag 29 maj 2011

Lite gone.

Hej blogger.

Jag kommer nog vara lite avståndstagande den kommande veckan.
Det kommer mest vara tårar att prata om.
Hemska tanke.

Idag är det dock söndag o jag har en slappdag.
Eller ja, jag försöker ha en slappdag, har lite svårt att sitta still o göra ingenting så jag kanske måsta packa lite eller nåt.
På söndagar har jag oxå en förmåga att tänka en massa. (mer än vanligt)
Idag tänker jag på hur kul jag hade igår.
Hur himla gott det var med kräftor, o hur mycket vi skrattade hela tiden.
Jag undrar oxå hur lilla Mallan mår idag...ojojoj ;)

Sen tänker jag på flytten hem.
Som jag har längtat efter denna dag. O jag vet att det finns dom hemma som längtar oxå.
Men jag har börjat bli lite rädd.
Det har hänt mycket med mig under de här två åren, jag fungerar inte riktigt likadant längre.
Och jag vet att det har hänt mycket i mina vänners liv oxå.
Så nu är jag lite rädd att saker o ting inte blir riktigt som har fantiserat om.
Det är ju inte så att man försvinner i två år o sen kommer hem o tar upp tråden där man slutade.

Sen hoppas jag oxå att den jag blivit här uppe inte försvinner när jag kommer hem, om man på nåt konstigt vänster glider in i samma hjulspår som tidigare för det vill jag verkligen inte!
Jag gillar den jag har blivit. Jag är starkare, mer självständig och jag har upptäckt att jag är riktigt duktig på vissa saker. (jantelagen kan ta sig där bak, jag tänker fortsätta säga att jag är bra)

Jag har alltid sagt att Tranås är min trygga zon, det är där jag känner mig mest hemma och alltid kan vara lugn. Men nu när det närmar sig flytt kan jag säga att det inte riktigt stämmer. Jag är trygg när jag är med människor som känner mig och just nu är det mina tjejer här uppe som känner mig allra bäst.

Så ja, för att upprepa mig, jag är lite rädd för att flytta ifrån dom.
Men...jag vet innerst inne vilka som kommer ta hand om mig, o låter sig bli omhändertagna när jag kommer till stora staden. Så jag behöver nog inte vara rädd egentligen...
O jag tror att jag kommer komma hem o hitta nya vägar att gå på oxå.
Så för att sammanfatta det hela:
Det kommer bli hur bra som helst såklart! :D















 Goooottt!!! :D


















 Nytatuerade tjejer, snyggt va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar