fredag 6 maj 2011

En låt som ingen tror att jag skulle älska

Jag tror inte att jag ens kommer komma på nån låt i den här kategorin.
Med mina underbara vänner så täcker vi nog upp hela spektrat av toner.
Min älskade Franssonfröken som är den bästa jag vet på att spela vackra visor 100 gånger om dagen, Ms Antonsson som är min lilla Indie-popflicka. Anna o jag röjer till rockigare toner o när Steffi är med så blir det technodisco för hela slanten.

Jag vet att nån på en fest nångång blev förvånad när jag ville lyssna på Pantera - Walk, men det var ju ett tag sen o nu vet de flesta om att jag lyssnar på sån musik, tror jag.
Nån annan gång har nån höjt ett ögonbryn när jag sagt att jag älskar S.P.O.C.K.
Fast nu när jag sitter här o tänker så tror jag att jag har ett par låtar på lager som "inte är så jag"

Numbero uno:






dos:


Ärligt talat tycker jag liiite bättre om när Carolina Wallin Pérez gör den sista. Men det är ju Kent som innehar originalet så de får äran :)


Förresten så har jag varit Josephine "rökfri" Andersson i 333 dagar idag.
Numret 333 betyder övergång, förändring, resa och att vakna både andligt och fysiskt. Känns som om det stämmer in ganska bra på var jag är i livet just nu :)

Tittar på Twilight nu...kan inte låta bli att bli lite bitter... Tänk om jag hade ett alldeles eget lammkött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar