fredag 20 maj 2011

14 dagar...

Om 14 dagar är jag hemma.
Två veckor..
Det är helt otroligt att jag redan har bott här i nästan två år.
Två år o det är två veckor kvar!

O som jag har längtat hem ibland.
Till trygga Tranås.
Där alla vänner  bor, o familjen.
Där det finns butiker, uteställen o folk som pratar som jag.

Men nu klack det till uppe i skallen.
Grythyttan har ju varit ett hem oxå.
Det är ju inte bara så att jag åker hem.
Jag lämnar ju ett oxå...
Jag har en egen liten familj här uppe som är helt underbar.
Vad ska jag göra utan dom lixom?
Herregud!
Jag har ju mina bästaste flickor bara några minuter från huset.
O nu sprids vi...
En ska till Sthlm, en till Gbg. Två kommer till en början hamna i Lkpg o en i Nkpg.
Men vem vet vart de styr kosan i höst.
Gävle kanske?
Jag är otroligt lycklig att vi alla blir kvar i Sverige (tack Scotty!!)

Tror egentligen inte att jag behöver säga så mycket mer. Jag kommer saknar våra skratt, våra urflippade stunder, våra fester, allt juckande, muffinsbakande och fuldanser...
My god, hur ska jag klara detta när jag tjuter som en gris redan nu?

Lisa




















Anna















 Hanna




















Sofie















Malin



















Och alla andra såklart... Hannah, Haifa, Frida, Jennie, Madde, Linda, Sandra, Marika, Lena....äh! Ni vet vilka ni är :)
















Ni har lämnat stora avtryck i mitt hjärta och min själ.
O bara så ni vet...
Jag tänker aldrig säga hej då...
Bara: Vi ses sen!

2 kommentarer: