torsdag 19 maj 2011

KaLaS!! :)

Hejsan alla barn :)
Igår fixade jag o donade hela dagen lång.
Pyntade o bakade, städade o dansade (ja, lite)

På kvällskvisten kom 9 av mina finaste vänner på barnkalas.
Temat var rosa, så alla hade fina rosa kläder på sig.
O paket hade de med sig med.
Jag fick en vuxenblöja, en pik (!?)
En napp med mitt namn på.
Fina rosa värmeljus
Ljusstakar
Hink o spade.
O höjdpunkten...min alldeles egen kissekatt.
Ja, inte en riktig alltså, utan en leopardfärgad "onepiece"
Jag har flyttat in i den nu o kommer aldrig flytta ut.
Den är guds gåva till mänskligheten, skulle alla ha varsin onepiece, äkta eller inte, så skulle det inte bli några fler krig i världen, det är jag säker på :)

Sen åt vi kakor o drack rosa bål tills magarna nästan sprack.
Några timmar senare gick alla hem, utom Lisa.
Vi satt o tjöt av skratt åt en pruttkudde, hade nätshoppingbegär och "gjorde barn" ;)













Hela bordet med frestelser, bara den rosa grädden till kakan som saknas.







 










 Cupcakes :)

















 I <3 U!




















 Här mår jag finfint!! :D











Sööt :) (Blöjan får ni inte se)

1 kommentar:

  1. Vad underbart gott det såg ut, tur att jag inte dök upp, då hade det inte varit mycket över till de andra ;) Grymt snygg onePiece, nästan lika snygg som min ^^ kram på dig snäckan!

    SvaraRadera