söndag 22 maj 2011

O här kommer det glada...

Häromdagen var jag lite ledsen...
Jag är fortfarande lite ledsen, men jag kan ju inte sitta här o tjuta i två veckor.
Så nu ler jag istället.
Och tänker på allt som möter mig när jag kommer hem.

En Tranås-sommar.
En egen lägenhet.
Lite ledighet (så j***a skönt!)
O alla människor.
Underbara vänner.
Underbar familj!

Jag vill åka ut på sjön, ha grillkvällar hos familjen Fransson, skjuta luftgevär hos familjen Antonsson. Dricka kaffe i Annas och Johans nya lägenhet, och i Steffi och Håkanssons oxå för den delen.
Jag vill gå vilse i skogen när man är på photoshoot, vada i Vättern bland alla vackra stenar.
Jag vill ha filmkvällar o spelkvällar och promenader och mys.
Jag vill hälsa på (o lukta lite) på Bobo O Wilhelm. O jag hoppas att jag kanske får känna lite på Emelies och Beas bebismagar.
Jag vill lyssna på Johnossi i timmar med Emma Palm (hoppas hon vill det med) ;)
Jag vill leka med syskon och föräldrar, kusiner, farbröder, fastrar och morbröder.
Jag vill gå till kyrkogården och säga hej till mormor och Kenneth, farmor, farfar och morfar.
Jag vill loppisfynda, tatuera mig och bli jättesolbränd... (ok, jag slutar nu...)

För framför allt vill jag skratta, gråta, mysa och njuta med Malin och Malin och Malin och Malin (har alldeles för många vänner med det namnet), Thomas, Anna och Johan, Steffi och Håkansson, Jenny och Tobbe, Viktor och Louise...
(har jag glömt nån så är det tillåtet att slå mig, men du vet säkert att jag vill allt det där med dig med ;))
Ohh...jag måste ju åka till Växjö o hälsa på Iza o Ola och till Nässjö o hälsa på klassisarna från gymnasiet.

Oj, vad mycket jag vill helt plötsligt...
Nu slutar jag vilja mer för idag, skulle kunna skriva hur mycket som helst...
Avslutar med lite bilder... såklart :)























O hörrni...jag kommer nog vilja bli lite full när jag kommer hem med, o det kan sluta hur som helst...
Bara så att ni är beredda ;)
Love u, miss u...o snart ses vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar