fredag 27 maj 2011

Skenet bedrar.

Nu när stressen har lagt sig, när jag inte har en massa måsten så skulle man ju kunna tro att allt skulle vara prima ballerina och tjosan hejsan.
Men icke.
Vi kan börja med att min handledare är dum i hela huvet, hon sköter inte sitt jobb.
Sen kan vi fortsätta med att jag är inne på min 14:e dag med mens, vilket skulle göra vilken tjej som helst rabiat.
Min mail funkar inte som den ska och min order på Haléns strulade halva morgonen.
Mitt humör är inte på topp, jag känner mig stressad, påhoppad och allmänt muppig.
Jag är hungrig, men mår illa pga mensmage.

Tror jag byter om till pyjamas, drar ner persiennerna (har inga, men ändå), stänger av telefonen o väntar tills jag blivit glad innan jag går ut igen.
Eller så stoppar jag in lurarna i öronen, på med musikterapin och ger mig ut i skogen.

Jaja...nu har fått avreagera mig lite iaf. O som vanligt så skyller jag allt på stress ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar