tisdag 3 maj 2011

Typ bäst i världen...

Vaknade imorse, sovit läääänge.
Ont i halsen, men det kändes bättre efter en kopp kaffe :)

Slappade en stund, fixade mig o gick till skolan.
Lite nervös, skulle gå o hämta statistiktentan.
Till bibblan, legitimera o få tentan i handen, öppnar den o jublar.
VG!! O inte bara det, jag hade 30,5p av 34 möjliga...
...alltså, detta är på en tenta som jag inte ens trodde att jag skulle klara för att jag inte fattade nåt under kursens gång.
Vissa dagar stiger självförtroendet alltså ;)




Imorgon är det plugg som gäller.
O fulbonnafest på kvällen, undrar vad jag ska ha på mig...

Dagens låt hoppar vi över idag, för det är en hatkategori o jag är så glad idag att jag inte ens vill fundera på saken :)

1 kommentar:

  1. Fan va duktig du är gumman !!
    du är bäst !!

    Ja jag ska nog se till att komma o hälsa på nu när jag får eget körkort o bil :)

    puss

    SvaraRadera