torsdag 5 maj 2011

Katrin Zytomierska

Måste bara säga att jag beundrar den kvinnan.
Jag läser hennes blogg varje dag, men oftast går jag inte in o läser hennes kommentarer.
Idag gjorde jag det.
Herregud!
Fattar inte att folk kan vara så elaka.
De kallar hennes son för gris, fetto o såna saker.
Vad är problemet?
Ja, de är ju på henne med o kallar henne för häxa o andra trevliga saker men hon är vuxen o kan försvara sig.
Varför ger man sig på hennes son?
Jag har svårt att förstå mig på sånt där...o om de tycker så illa om henne så varför läser de bloggen?
Många är återkommande o påpekar gärna det själva "...jag brukar läsa din blogg o du är ju dum i huvet..."
SLUTA LÄS DÅ!

Jag vet iaf att jag aldrig mer kommer gå in o läsa hennes kommentarer...
O jag fattar inte hur hon kan stå emot alla elaka kommentarer o dessutom bara skratta åt det.
Katrin Zytomierska är cool!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar