fredag 23 mars 2012

Flötfredag

Hejsan hoppsan lillebror!
Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om nu för tiden.
Det händer inte mycket.
Solen skiner i mina gardiner och vårkänslorna spirar.
Jag vill grilla.
Åka båt.
Ha picknick.
Bada badtunna.
Gå långa kvällsspromenader.

Och jag vill vara kär.
Herregud.
Jag vill det så mycket att jag tror att jag spricker snart.
Men inget mål för min kärlek finns där än.
Det blir så bortslösat på nåt sätt.

Malin, är det ok om jag blir kär i dig istället?
Du kramas och pussas.
Du skriver sms.
Du säger att du saknar mig.
Du gör mig glad.
Och så är du ju sjukt snygg baby!
Jo...jag tror jag bokade det nu.
Men bara så du vet så måste jag ligga runt lite ibland för att kompensera din lilla penis.
Ok?
:)

Ikväll blir det iaf pizza och film hos lillasyster.
Jakten på den ultimata skräckisen fortsätter.
Och ja.
Med pms, kärlekssjukan och en halvond hals så är jag värd en pizza.
Och kanske till och med en godisbit.
Sådeså!
:)

1 kommentar:

  1. Klart du är värd en pizza Och en stor påse godis!:)

    SvaraRadera