torsdag 1 mars 2012

Var gick det fel?

Jag undrar lite vad som hände den här dagen.
Jag vaknade tidigt, av mig själv (händer aldrig)
Åkte med Martin till mammas och pappas garage (nr1)
Diagnostiserade Percy, hål i diffen.
Martin undrade vad jag skulle göra under dagen, jag sa: Inget.
Vi for till Askersund, men först ett besök i deras garage i Hestra (nr2).

Väl framme i Askersund, hos Peter, gick vi in i hans garage (nr3)
Pratade lite motorer och sånt där som jag pratar om hela tiden...ehh..
Åkte och åt.
Åkte till nån lada med bilgrejer
Vidare till ett garage (nr4), typ verkstad.

Jag är vilse redan nu.
Men iaf så hamnade vi på en bilskrot.
Gick runt och flanerade en stund, diskuterade bilar och motorer och sånt där som jag kan allt om.
(typ: åhh, där är en golf)
Sen åkte vi iaf hem...
...och fortsatte leta bildelar på nätet...

Hela dagen har jag dessutom spenderat i en Volvo 745.

Grejen är att jag har haft sjukt kul.
Jo då..
Bilnörd heeeela långa dagen.
Haha!
"Man tänker inte på att du är tjej"
Jo just det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar