lördag 28 april 2012

Mot nya horisonter!

Jag har nya mål.
Nya tankar och idéer.
Ingenting är klart än...så jag vill inte säga nåt.
Men det händer saker som gör att jag känner mig lugnare.
Mitt avgrundshål är inte riktigt lika djupt
Och jag har börjat se stråk av himmel.

Jag är lycklig över mina vänner
Mina syskon
Föräldrar
och arbetskamrater.

Mamma sa en sak häromdagen.
"Josse, har du tänkt på att din två bästa vänner också är de mest udda personerna i din umgängeskrets"
Haha! Ja, det har jag faktiskt tänkt på.
Men jag gillar udda.
Jag älskar dom för att de inte försöker passa in.
För att de är sig själva hela vägen.
Just för att dom är dom
och jag är jag
...så funkar det så himla bra.
Och jag kan inte tänka mig en vardag utan dom.

Ok...nu har jag varit blödig nog för idag.
Ville nog mest bara säga att jag är på väg mot upp igen.
...och att jag har hemlisar ;)

Nu ska jag åka och hjälpa min bror att flytta till egen lägenhet.
Whoop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar