måndag 16 april 2012

Rallyilska

Alltså, det gick ju inte riktigt som planerat i lördags.
Typ 2 km, sen kraschade vi.
Besvikelsen var stor.
Men men...det var petitesser.
Jag ska göra det igen :)

Det värsta var nog ändå att bilen blev mos.
Birre som har arbetat med den hela vintern liksom...
Och så fick jag ont i ryggen, vilket sitter i än.
Idag tappade jag dessutom känseln i fingrarna på högerhanden.
Det är inget bra tecken va?

Men.
Jag är så arg och ledsen!
Så galet jävla arg!!
För när jag kom till jobbet idag så undrade alla såklart hur det hade gått.
Jag sa som det var...det gick åt helvete.
Demolerad bil och ryggsmärtor.
Och vet ni vad idioterna gör?
Dom skrattar!
Inte EN ENDA tar mig på allvar.
Men för faan!!
Jag går på värktabletter för att kunna jobba.
Fittmänniskor!!
Det skulle ju varit ganska trevligt om nån brydde sig och frågade hur det var eller så?
Men nej...
Då går de och sparkar på min stol så att det hugger mer i ryggen.
Eller undrar varför jag gjorde så att bilen åkte ner i diket.
Ja du...fittskalle...det kan man undra!!!

Och när jag säger ifrån, då är det mig det är fel på.
JA!! JAG HAR JU ONT FÖR HELVETE!!!

När dagen led mot sitt slut och jag återigen hade fått frågan om jag inte kunde läsa kartor och återigen förklarade hur det gick till och dessutom förvarnade dom om att jag kanske åker ifrån en sväng imorgon och åker ner till sjukhuset...då jävlar.
Så, jag ska alltså behöva förklara 15 gånger att jag har ont, att jag satt i en bil som kraschade i relativt hög hastighet och att det inte är ett skämt...då förstår vissa....herregud!!

Ibland bara hatar jag män!

Åhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar