söndag 11 december 2011

Rädd.

Hej söndag.

Lots and lots of things going on in my life.
Orkar, vill eller kan inte skriva om ens hälften av det.

Men jag är arg, ledsen, förvirrad, frustrerad, förälskad, sårad och lycklig.
Allt på en och samma gång.
Önskar dock att jag fick plocka bort de där dåliga bitarna och bara få vara förälskad och lycklig.
Men det finns situationer och personer som gör att det inte går.
Fåglar och grisar mest...
Och förändring måste ske.

Jag glider med.
Men vet inte hur länge jag pallar spöket i bakgrunden.
Jag försöker vara stark.
Men det är svårt.

Jag tycker om dig. Mycket.


If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

1 kommentar:

  1. usch gillar inte spöken, tänker på dig.. massa körlek älskade du <3

    SvaraRadera