söndag 18 december 2011

En lördag i december.

Ja...idag har det varit lördag hela långa dagen.
Vaknade med huvudvärk, som har hållt i sig hela dagen nästan-
Och illamående som kommer och går...speciellt efter att jag ätit.
Knas.
But that's me :)
Jag är van, o tänker inte så mycket på det.

Det var det negativa för idag...
Det positiva slår helt klart högst!
Tacofrukost.
Statoilkaffe med bästa Malin ♥
Besök hos mamman o pappan o kvalitetstid med lillebror och hans nya hemmabiotjofräs.
Mammans mat :)
Kaffe och film med Micke.
Spelkväll, musik, massa skratt och mys hos finaste pojken med vänner.
Kvälls(natt)mat på Statoil hos lillasystern.
Den obligatoriska raggarsvängen efter stängning, med massa skvaller och julplanering.
Och nu...chatt på fejsbox med happy news.

Jag är så galet lycklig att jag nästan blir äcklad av mig själv.
Kanske är därför jag mår illa :P

Puss!!!

2 kommentarer:

  1. Men du... Det är väl rätt härkigt att mås å bra att man nästan kräks lite i smyg åt sig själv??

    Å du.. Jag testade det där helgalna tipset med att vila, å dra på trissor! Det verkade funka!!

    SvaraRadera
  2. Härligt o höra att allt känns bra :)

    Snart vill jag vet vem det e ;)

    Puss

    SvaraRadera