lördag 31 december 2011

Heeeej!!

Idag är det årets sista dag.
31 december.
Nyårsafton :)

2011 har varit ett minst sagt turbulent, men alldeles prima år.
2012 har mycket att leva upp till.
I korta drag utan nån speciell inbördes ordning:
Jag har tagit examen.
Jag har flyttat tillbaka till Tranås, till mina vänner här...vilket innebar att jag var tvungen att lämna vänner oxå. Blandade känslor. Många minnen har det dock gett, underbara minnen :)
Jag har förlorat min mormor, alldeles för tidigt.
Jag har hittat nya vänner, betydelsefulla sådana.
Jag har fått en annan syn på mig själv. Jag mår bra.
Jag har varit (är) förälskad.
Jag har fått ett jobb som jag älskar.
...
Ne, jag orkade visst inte mer.
Sjukt mycket har hänt...mest bra saker :)
Och ikväll tackar vi av det gamla året genom att gå ut o käka o sen festa till det lite...självklart med roliga människor.
Tråkiga människor kan stanna hemma.

Nu pasta, kaffe och partyhattsjakt.
Ses på andra sidan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar