tisdag 20 december 2011

The ugly truth...Josephine.

Hej blogglovers, not so much blogglovers och ni som läser för att ni är galet nyfikna.
Idag tänkte jag testa på nåt nytt.
Jag vill köra en presentation av mig själv...på nåt vis. Inte det vanliga "jag har 4 syskon" "jag bor i Tranås", utan lite mer udda saker...borde ju finnas en hel del ;)
Hur det blir lär ju märkas.
Men den som vill lära känna mig kan börja här:

Josephine Therese Andersson är mitt namn iaf, inget konstigt med det.
Jag älskar choklad mer än livet självt, fast den gör att jag mår dåligt.
Kokar alltid för mycket pasta.
Äter alltid tärnad/stavad gurka på ett speciellt sätt. De "trekantiga" bitarna först.
Vatten är det mest lugnande jag vet.
Jag har varit sambo 4 ggr.
Älskar att campa i husvagn när det regnar.
Är emetofob.
Har en egen budget för alla ljus jag köper, nästan iaf.
Jag blev av med oskulden när jag var 17, i Bodafors.
Skulle dö en långsam plågsam död om jag inte fick lyssna på musik varje dag.
Lider av IBS.
Önskar i hemlighet att jag vägde 5 kilo mindre.
Hatar att förlora. Så mycket att jag sällan spelar.
Har blivit mobbad, i flera år.
Vill (i hemlighet) "ha ett förhållande" på face.
Har opererat bort en cysta vid korsbenet.
Jag hatar min ljusa röst och att folk gör narr av den.
Jag älskar att gå på dejt (men gör det aldrig)
Undviker in i det sista att vika tvätten när man tvättat.
Har varit rökare i 14 år, numera rökfri :)
Tittar nästan alltid på tecknat/animerat när jag tittar på film.
Är en riktig språkpolis, fast jag har lärt mig att hålla tyst...för det mesta.
Kontrollfreak som får panik över att inte ha koll på läget.
Solnedgångar är det vackraste jag vet.
Herrparfym kan vara den underbaraste doften...kalla det fetish ;)
Grillchips går inte att sluta äta när man börjat.
Jag tycker om mina superblå ögon.
Vill ha massa mer tatueringar.
Min högsta dröm att att lära mig drifta.
Är för det mesta en optimist, men kan lika fort svänga och tappa hoppet helt.
Har storlek 35-36 i skor.
Värsta förolämpningen mot mig skulle vara att kalla mig alldaglig. Jag hatar att "passa in".
Har mer killkompisar än tjejkompisar.
Älskar skor!

Hmm...kan nog hålla på i evighet.
Kommer jag på nåt mer så får det fylla på sen.
Annars...fråga vetja ;)

Love!



3 kommentarer:

  1. klockrent! :) Sånt här är så jäkla kul o läsa! :)

    SvaraRadera
  2. inte ugly! fin är du. jag gillar dig! (obs, inte på ett lesbiskt vis).

    SvaraRadera
  3. hehe den va bra :)

    alltid kul att veta mer, fast jag vet nog mycket andra saker med ;)
    Men dom förbi i det förflutna hihi

    puss

    SvaraRadera