torsdag 29 december 2011

Just nu.

-Klockan är fem i halv sex.
-Jag ska göra två flugor på smällen genom att duscha och städa toan samtidigt.
-Kan inte sluta tänka på Corey Taylor, sångare i Slipknot och Stone Sour...han har skrivit en bok som heter "Seven deadly sins" Och som rätt och slätt handla om hans syn på de sju dödssynderna. Helt galet bra. Love him! sjukt smart snubbe!
-Suget efter "hpbrända" mackor är enormt!
-Min vänstra hand skakar som bara den.
-Jag har inga byxor på mig.
-Det finns inget ställe som mitt jobb...de får mig alltid att le när allt annat suger.
-Saknar honom.
-Borde tända mina underbart doftande ljus.
-Borde städa resten av lägenheten.
-Malin vill att jag ska komma till huset.
-Längtar till nyår.
-Bajs! Jag måste ju betala räkningar!

Bäst att duscha nu då.
Ha det så kul i Åre Emil, o bryt inga ben! Iaf inga viktiga ;)

"Envy makes us hate the things we got, because they are'nt the things we want"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar