torsdag 22 september 2011

Att skylla ifrån sig...

Vet ni att jag skyller alla mina svagheter på nåt, eller någon.
Oftast skyller jag på mensen, eller på pms.
Alltid när jag är sugen på godis så är det för att jag ska ha, har eller haft haft ägglossning eller mens.
Det är det säkraste, för då kan man skylla på det alla tider i månaden.
Att jag inte passade i dom skitsnygga byxorna som Malin passade i skyller jag självklart på att jag är mitt inne i mensen.
Att jag snart har tryckt i mig två burkar majs den senaste timmen skyller jag på mensen...
Titta...det går ju jättebra det här :)
Säger jag dessutom ordet pms, eller mens på jobbet så är det ingen mer som frågar nåt sen.
Män kan inget om sånt där ;)

Mina dåliga egenskaper skyller jag på arvsanlag...även om jag står för att jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.

Nu ska jag mata mensmonstret med lite mer majs och potatissallad...för SJÄLVKLART är det mensmonstret som vill ha det...inte jag...herregud!

(hur många gånger skrev jag ordet mens egentligen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar