onsdag 21 september 2011

Gaaaaaahhhhh!!

Jag blir galen på folk!
Sluta kringelikroka er fram till ett resultat, var rak.
Jag hatar kringelikrokar.
Jag hatar att inte förstå ditt spel.

Jag är dessutom oerhört frustrerad över jobbet.
Nästa vecka kanske jag blir arbetslös.
Det känns ju kul.

Ikväll blir det sängen tidigt.
Men innan dess ska matlåda fixas.
Usch vad det är synd om mig idag!!!!

Fast det kom ett paket på posten med en parfym idag.
O jag har köpt en fin skjorta för 30 kronor på loppis till helgen.
O jag har en liggdejt på handikappstoan på Babar på fredag...
Så jo...lite glad är jag nog ändå.

Sötaste Louise Boström säger ju att jag alltid är så himla positiv.
Att hon aldrig har sett mig med nåt annat än ett leende.
Så jag måste ju leva upp till det :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar