torsdag 15 september 2011

In love with life.




Alltså, jag vill bara säga att trots mina ljudliga klagomål över folk som stavar fel,
över att jag äter fel o får problem med magen,
över att vara trött o gå upp tidigt.
Öhh, jag kommer inte ens ihåg vad jag klagat på...

Trots detta iaf.
Så är jag lycklig.
Jag ÄLSKAR hösten.
Jag har sagt det förr o jag säger det nu igen.
Älskar att det börjar bli lite kyligt så man kan gosa under filtar med tofflor o stickade fina tröjor.
Tända en sjuhelvetes massa ljus.
Dricka te (som jag aldrig dricker på sommaren)
Att jag kan ta på mig mössa, för att det är så himla fint och utan att behöva dö av värmeslag.
Jag sätter på värmen i bilen bara för att få en extra dust av mysvärme.
Idag har jag köpt doftljus...en ännu bättre version av vanliga ljus.
Problemet är bara att man vill ha nästan alla dofter som finns.
Jag måste nog köpa ett hus, så jag kan ha en doft i varje rum :)



O på tal om ljusen.
De är inte billiga, såna där ljus.
O där har vi en sak till som gör mig lycklig.
Mitt jobb.
Industri.
Men världens bästa!
O att tjäna pengar istället för att få låna en fjuttig summa från csn som man går o suger på en hel månad för att överleva.
Nu kan jag köpa doftljus, kaffe på statoil, de där goda ingredienserna på ica som man inte smakat på två år.
O allt utan att jag ens känner minsta sting av dåligt samvete.
Jag njuter av min välförtjänta lön :)

Nu åker det på en ballad eller fem i högtalarna, alla ljusen är tända och det kan eventuellt bli en kopp chai i soffan innan läggdags.
Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar