fredag 9 september 2011

Här är jag igen.

...andra gången idag.
Vill bara tala om att jag är så himla frustrerad.
Jag är galen på folk som spelar spel o förväntar sig att jag ska vara med på det.
Varför kan inte alla bara vara lite mer ärliga o rättfram?

det är hennes tur att höra av sig, jag gjorde det sist
om jag frågar om han vill hitta på nåt så kanske han tror att jag är intresserad, o det går ju inte!!


Jag skulle vilja kunna skriva: Hej, är du sugen på att hitta på nåt, kanske gå på bio? utan att personen i fråga tror att vi ska gifta oss.
Eller att personen i fråga direkt springer till sina vänner o säger: Hallå, Josse hörde av sig o vill gå på bio, hahaha!! Vad tror hon egentligen?
O då kommer kompisarna upp till en o skrattar en i ansiktet o säger nåt i stil med: Hahaha, är du intresserad av ******? O man svarar: Nja, jag ville mest hitta på nåt o kanske se vad det kan leda till. O de skrattar igen som ett gäng fjortonåringar som aldrig varit med om en dejt.

För det är nog där problemet ligger...de beter sig som fjorton.
Hallå, jag trodde att vi var vuxna människor som ska kunna visa intresse för varandra utan att det blir värsta grejen av det?
Inte undra på att man är singel egentligen.
Jag orkar inte!

Var ärliga o rättfram...o döm inte mig när jag är det.
Jag är vuxen...o jag har absolut inget att förlora.
Bara en massa att vinna.
Spelar ni spel med mig så lägger jag ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar